Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Historie České starokatolické církve 1990 - 1997
Kudelová, Kateřina ; Lášek, Jan Blahoslav (vedoucí práce) ; Hejbal, Dušan (oponent)
Resumé Předkládaná práce si klade za cíl reflektovat vývoj České starokatolické církve v prvních osmi letech po sametové revoluci. Přitom je nastíněn podstatný historický kontext, který zapříčinil sled věcí uvnitř církve po pádu totality. Události, které následovaly po Synodě obnovy jsou až do zvolení nového biskupa Dušana Hejbala v roce 1991 srovnány paralelně v domácích a zároveň v zahraničních souvislostech. Po tomto roce se již práce zaměřuje výhradně na zahraniční vztahy mezi Starokatolickou církví v ČR a biskupy Utrechtské unie. Za použití z převážné většiny dosud nezpracovaných archivních materiálů je v práci pojednán vývoj České starokatolické církve, jejích vztahů se státními orgány a především pak s Mezinárodní starokatolickou biskupskou konferencí při zohlednění specifických osobnostních charakteristik jednotlivých aktérů.
Vliv literárních cen na mediální obraz oceněných knih (2012)
Linhart, Jiří ; Čeňková, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce řeší vliv zisku literární ceny na mediální obraz oceněné knihy na příkladu roku 2012. Věnuji se konkrétně těmto oceněním a těmto vítězným dílům: Cena Jaroslava Seiferta (Vladimír Binar: Číňanova pěna), Cena Jiřího Ortena (Vratislav Maňák: Šaty z igelitu), Cena Josefa Škvoreckého (Kateřina Tučková: Žítkovské bohyně), Magnesia Litera - Kniha roku (Michal Ajvaz: Lucemburská zahrada). Analyzuji proměnu množství (počet výskytů a podíl v rámci textu) a modifikaci novinářského hodnocení titulu (na škále pozitivní - neutrální - negativní). V prvním případě využívám kvantitativní analýzu mediálního obsahu, v případě druhém komparativní sémiotickou analýzu. Vybraným vzorkem je deset českých periodik, uvádím je v abecedním pořadí: A2, Aktuálně.cz, Hospodářské noviny, Host, iDnes.cz, Lidové noviny, Literární noviny, Reflex, Respekt, Tvar. Hlavním výstupem je zjištění, nakolik česká tištěná i online psaná média reflektují výsledky literárních ocenění, a zároveň pokus o určení mediální síly jednotlivých cen.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.